Technik ds. realizacji artystycznych 1/2 etatu
Stanowisko: | Technik ds. realizacji artystycznych 1/2 etatu |
---|---|
Miejsce pracy: | Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi |
Termin składania ofert: | 05.10.2025 do godz. 23:59 |
Miejsce składania ofert: | Rekrutacja elektroniczna: kadry@asp.lodz.pl |
Status: | aktualne |
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi poszukuje pracownika na stanowisko Technik ds. realizacji artystycznych 1/2 etatu
Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące warunki:
- wykształcenie wyższe w zakresie sztuk plastycznych
- doświadczenie w posługiwaniu się warsztatem artystycznym
- wiedza i umiejętności techniczne w zakresie technologii, materiałów, obsługi urządzeń i narzędzi niezbędnych w procesie tworzenia w zakresie sztuk pięknych
- umiejętności w zakresie obsługi urządzeń właściwych dla specyfiki wykonywanych prac
- znajomość programów komputerowych wspierających proces tworzenia
- mile widziany udokumentowany dorobek artystyczny, w tym: wystawy, warsztaty, plenery, kursy w zakresie grafiki, rysunku i malarstwa, rzeźby
- umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu podstawowym
- wysoka kultura osobista, w tym komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- pomoc studentom Wydziału Sztuk Pięknych przy realizacji projektów ćwiczeń kursowych i dyplomowych
- instruktaż, przekazywanie studentom informacji i wiedzy na temat procesu technicznego, technologii, obsługi urządzeń i narzędzi niezbędnych w procesie tworzenia w zakresie przedmiotów artystycznych kierunków studiów prowadzonych na Wydziale
- przygotowanie pracowni do prowadzenia zajęć
- utrzymywanie narzędzi i urządzeń w należytym stanie pozwalającym na bezpieczne wykonywanie pracy, dbanie o wyposażenie znajdujące się na stanie warsztatów, zgłaszanie potrzeby specjalistycznych napraw
- współpraca z kadrą dydaktyczną podczas przygotowywania wystaw prac studenckich, prezentacji i pokazów
- wykonywania pracy w sposób zgodny z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wymagane dokumenty:
- pisemne zgłoszenie się do konkursu z motywacją kandydowania na stanowisko
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o pracę – Załącznik nr 1
- życiorys (CV)
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – Załącznik nr 2
- potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych – Załącznik nr 3
- mile widziane kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego
Oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w formie elektronicznej (pliki PDF – wielkość jednego pliku pdf nie powinna przekroczyć 3MB) należy przesyłać na adres e-mail:
kadry@asp.lodz.pl
w terminie do dnia 05.10.2025 roku.
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni wybrani kandydaci. O terminie i formie spotkania kandydaci zostaną powiadomieni w przeciągu 5 od dnia zakończenia terminu przesyłania aplikacji. Akademia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Oferty nie spełniające wymagań oraz oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie usunięte.
Podmiot udostępniający: | Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | mgr Dagmara Samuel |
Wytworzył: | Biuro Kadr |
Data wytworzenia: | 19.09.2025 |
Opublikował w BIP: | Adam Zaremba |
Data opublikowania: | 19.09.2025 14:28 |
Ostatnio zaktualizował: | Adam Zaremba |
Data ostatniej aktualizacji: | 19.09.2025 14:29 |
Liczba wyświetleń: | 27 |