Specjalista ds. wydarzeń kulturalnych
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Specjalista ds. wydarzeń kulturalnych |
---|---|
Miejsce pracy | Akademickie Centrum Designu |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Rekrutacja elektroniczna: kadry@asp.lodz.pl |
Status | w trakcie rozstrzygania |
Treść
„Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej”
Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017 r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
poszukuje pracownika na stanowisko: specjalisty ds. wydarzeń kulturalnych
Wymagane:
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe;
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- praktyczna znajomość zagadnień i narzędzi z zakresu promocji;
- doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych;
- umiejętność obsługi komputera na poziomie zaawansowanym;
- znajomość języka angielskiego;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność;
- rzetelność, systematyczność i terminowość;
- bardzo dobra organizacja pracy.
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- udział w organizacji wystaw, imprez, wydarzeń, warsztatów realizowanych w zakresie działalności Akademickiego Centrum Designu (ACD);
- współpraca z koordynatorami wydarzeń i działań warsztatowych realizowanych w ACD, kuratorami wystaw i wykładowcami uczelni;
- prowadzenie i udział w opracowaniu kampanii promocyjnych wystaw, wydarzeń, warsztatów i innych form działalności ACD;
- stały monitoring, prowadzenie i aktualizacja informacji na stronie internetowej ACD oraz na profilach społecznościowych ACD;
- współpraca w opracowaniu publikacji wydawnictw okolicznościowych i tematycznych zwianych z działalnością ACD;
- pozyskiwanie, nawiązanie kontaktów i współpraca ze sponsorami, współpraca z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi prowadzonych działań.
Wymagane dokumenty:
- pisemne zgłoszenie się do konkursu z motywacją kandydowania na stanowisko,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o pracę – Załącznik nr 1,
- życiorys (CV),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – Załącznik nr 2,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.
Oferty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w formie elektronicznej pliki PDF – wielkość jednego pliku pdf nie powinna przekroczyć 3MB należy przesyłać na adres e-mail:
w terminie do dnia 27.12. 2021 roku.
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni wybrani kandydaci. O terminie i formie spotkania kandydaci zostaną powiadomieni w przeciągu 5 od dnia zakończenia terminu przesyłania aplikacji. Akademia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Oferty nie spełniające wymagań oraz oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie usunięte.